sobota 30. ledna 2016

Sobota 30.1.2016

Čau lidi, dneska to bude trochu o něčem jiném než ve čtvrtek.
sedím v pokoji poslouchám písničku Angel with the shutgun nebo jak se jmenuje. Už podle názvu se dá poznat, že moje nálada není zrovna nejlepší. Rodiče jsou v obýváku a pročítají smlouvu o prodeji domu. No domu, spíš celého mého dětství. Nevím jak mi to mohli udělat, vždyť mi prakticky vzali dětství. Vím, že to nejede, ale já si tak právě připadám.
Teď sem na fotila fotky na svůj druhý blog, to mi alespoň trochu zvedlo náladu. Foťáček je sice malý, ale vyšly z toho celkem prima fotky. Včera jsem si byla kopit novou knížku Osm světů- Včelí lid, ale dost o knížkách na to mám knižní blog.
Dnešek probíhal celkem dobře, až mě to překvapuje. Já to, ale ignorovala a místo toho jsem přepisovala něco jako knihu, kterou píšu. Sakra. UŽ JSEM ZASE U KNÍŽEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No jo, knížky=můj život...
Rozhodla jsem se, že si začnu vybírat věci do nového pokoje. Jde to celkem dobře, když uvážím, že máma skoro každý návrh odmítne. Ale já se nevzdám.
Musím končit. Dnešní moto: Ikdyž se ti to zdá hrozný, může to být ještě horší.

Žádné komentáře:

Okomentovat